tirsdag, august 01, 2006

Tirsdag

I dag er det tirsdag. Ingen daarlig dag forsaavidt. Discovered i dag at den ene laerer'n vaar snakker norsk! Ikke daarlig. Ja Jorunn, jeg har huska og hilse ham fra deg. Og - han huska deg vet du! Ikke daarlig det heller. Paul, som han heter, er forresten den eneste mannlige laerer'n vaar - og den desidert kuleste! Ellers synes jeg det er til tider langdrygt aa laere engelsk, og akkurat i gaar og i dag har det ikke vaert noe spesielt godt vaer, selv om de engelske synes det fordi det blaaser litt. Jeg liker best sola.
Jeg har ikke vaert paa pub enda! Det er dumt. Kanskje jeg skal proeve det i kveld? Nei - jeg tror kanskje jeg skal be noen av de paa skolen om aa invitere meg ut i stedet. Saa kanskje i morgo. Man kan da vel ikke vaere i England i fem uker uten aa ha proevd minst en pub?

Gjermund

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, du faar se aa komme deg dit.Og sende Kjersti dit en kveld ogsaa :) det er jo nasjonal kultur! Kultursensetivitet :)

Sofia sa...

jag kan gå på pub med dig i nästa vecka, men jag tycker inte om öl. finns det nått annat tror du?

Gjermund sa...

Hei Sofia.
Jag tycker helre inte om öl, så la oss ta med vann og blande ut en Cola!

Gjermund

Anonym sa...

Hmm, pinglete? Se fremover - se gjæret hoppemelk.

Anonym sa...

Hehe, Paule-gutten er en real kar ja!:-)
Jo, jeg stemmer for ang dette med pub...bedre misjonsmark finnes ikke!;-)
Og babtiskkirke er da heller ikke å forakte...men på søndag kveld synes jeg dere skal gå for CCK...er da den samme Jesus i dem alle!:-)

Hils familien,og kos dere videre i Brighton!:-)

Belcker'n sa...

Kaffe Gjermund, de servrer sikkert kaffe. Ellers er det et poeng at dere må være så god å drikke det dere får servert, om det er hestemelk eller vodka... men det kan dere ta når dere kommer ut.
Good luck with the english clases

Anonym sa...

Kommer det som noen overraskelse at den kuleste læreren heter Paul???

Sofia sa...

eeeh, den kulaste heter Lynn!
Thats just my opinion!

Anonym sa...

Fint å høre at dere har det bra i England og kunne følge dere på bloggen. Det var trivelig å være sammen med dere under innvielsen og på samlingen i Betania. Vi skulle gjerne ha vært sammen med dere på avskjeden i Rennebu, men tviler på at vi får det til. Jeg har øvingshelg med Husfedrene (mannssanggruppe) på hytta vår på Oppdal den aktuell helga. Det er fint om dere gir opplysninger om tid og sted for avskjedsfesten. Om vi ikke ses, ønsker vi dere godt tur til Mongolia, og tar sikte på å møte dere der......