torsdag, februar 14, 2008

Valentine's day

Det var vel omtrent slik det fortonet seg for fire foreldre da Kjersti og jeg kysset for første gang...
I går var det Valentine's day igjen for oss, ikke fullt så rosa som for 10 år siden, men likevel.
Ei av damene her på plassen tilbød seg å sitte barnevakt for barna, så vi fikk reise til byen alene. Bare vi to! Det var trivelig.
Og kvelden ble brukt i et massasjeinstitutt (eller hva sånne steder heter). Der ble bein og hender gnidd og rygger knust. Mmmm...

Gjermund

4 kommentarer:

Anonym sa...

Glad for å lese at dere nyter feriedagene- og tosomheten ( det er vel ikke så ofte) Her gjør vi oss klare til vinterferie på hytta i Setesdal. For oss blir det opp til mengder av snø.
Ser fram til å lese mer..spennende å få innblikk i liv og tanker- dere er flinke til å formidle!
Klem fra Hilde

Anonym sa...

Det ser ut som at dere har det bra! Trivelig at dere får lov til å være litt "tosom"!

(Men, jeg merker at det kommer noen fordommer når du skriver at dere var på "massasjeinstitutt" i Thailand... Slike har vel egentlig et litt belastet rykte, ettersom jeg har forstått.. :))

Her i Massy gleder vi oss over de første vårtegnene, selv om det innimellom er noen "tilbakeslag"... Men når en er vokst opp på Nordmørskysten, så er en vant til at slike tilbakeslag kan bestå av snø og annen dritt til langt ut i Mai, så da går det bra siden vi tross alt bare er i februar..

Anonym sa...

Ja, det er fantastisk å se dere så FINE og GlADe. Dere utstråler en kjærlighet til hverandre og takknemlighet over dagene dere nå opplever som varmer langt inni sjelen til ei mor og svigermor.
Jeg vet ikke om jeg skal kommentere det første bildet og tanker vedrørende 3 januar 1998......jeg er bare inderlig glad for at jeg ikke lenger lever i den panikken...og at alt er blitt til STOR VELSIGNELSE! Den som intet våger intet vinner!
Gud velsigne dere!
Varme tanker fra mor

Anonym sa...

Det så skikkelig deilig ut da! Og i tillegg som bare kjærester!!! Slett ikke verst! Artig å "se" dere også! ;) Takk for hyggelig mail, kos dere videre! Klem, Rannveig