torsdag, mars 11, 2010

Hverdager

Nå syntes jeg overskriften "Idrettsgalskap" hadde stått lenge nok, så jeg må bare legge ut noe nytt, selv om jeg ikke helt vet hva jeg skal skrive.... Vi har det bra. Synes vi har hatt en flott vinter, selv om det har vært litt kaldt. Barna har gått mye på ski i det siste, og på søndag gikk de skirenn og fikk ei skje som premie. Tenker å legge ut bilde av det etter hvert (når vi besøker en pc som kan ta imot bilder...). Nå er det mildvær og snøsmelting, men håper at vi har vinter litt til. Jeg holder på å lese på ex-phil for tiden, men jeg kan ikke si det fenger helt. Ellers er dagene helt vanlige hverdager for oss alle, men det er hverdagene som er mest avslappende, synes jeg, så det er helt greitt. For min del består hverdagene i oppfølging av barna, husarbeid, lesing, litt avslapping, av og til fjøs, orgelspilling eller andre ting utenom hjemmet. På kveldene er jeg ofte med på møter og arrangement i bygda; denne uka har det vært bygdekvinnlagsmøte, kvinneforening (Normisjon), og i kveld må jeg stille som vara for FAU (hvis jeg rekker det etter fjøset...) Gjermund var på noe konfirmantgreier i går kveld og skal nok på ungdomsforening i morgen kveld, så denne uka ble kveldene litt opptatt, men det går greitt så lenge det ikke er for travelt på dagtid. Til vanlig er det jo ikke så mye. Jo, vi synes vi har et godt liv.

Kjersti

4 kommentarer:

Lina sa...

Det er kjekt å høre! Lykke til med det dere driver med!

Erik sa...

Godt Kjersti!
bra du trives i hverdagen ,det er jo dem det er flest av!

gunnhild

Oddvar sa...

Gratulerer med barna!
Jeg forstår at det er flere som venter på våren.
Kun minus 15 grader her nå så det gir håp for en varmere tid fremover.
Lykke til med lesingen.

Hilsen

Oddvar

Rannveig sa...

Så kjekt å høre om hverdagen deres! Hadde jo vært litt stusselig om vi ikke hadde hatt noe å gjøre også??!! Ønsker dere en god uke!