søndag, juni 18, 2006

Fotball VM - igjen!

Nå gir jeg meg ende over! I kveld har jeg faktisk - helt frivillig - sett enda en fotballkamp! Det var USA som spilte mot Italia. Eller skal jeg si, det var USA som forsvarte seg mot Italia! Og, til min store forundring, så var jeg gjentatte ganger uenig med dommer'n - ja - endogtil litt frustrert over hans inkompetanse og observeringsevne! Det første røde kortet til USA for eksempel! For en kronidiotisk bedømmelse! Jeg rev meg nesten i håret av ergrelse! Jeg må innrømme at jeg etterhvert følte et sterkt ønske om at USA måtte klare å holde stillinga - spesielt når de var 9 og Italia 10 spillere på banen. Jeg tror jammen jeg ble litt engasjert jeg gitt!

Gjermund

6 kommentarer:

Anonym sa...

ble du enda ergligere da du ikke fant noe hår å rive i?

;)

Anonym sa...

Det må jeg si!!

Gjermund ser på fotball!!!
Jaja.. Kanskje det blir snø i Juli alikevel, eller kanskje Dovre faller eller noe slikt? Nå er alt mulig!!!

Anonym sa...

Hm, Inge og bonden har vel en ting felles - Dem kan drive over!. Men at'n
blir engasjert, det overrasker i hvert
fall ikke meg. Jeg har spilt div. spill me'n opp igjennom tida...

Sofia sa...

eftersom du blivit så engagerad, hoppas jag att du sitter bänkad framför tv:n kl 21:00 imorgon (20 juni 2006)!!

Gjermund sa...

Hmm...
Skal prøve å unngå det... Må fornekte meg selv litt, tror jeg...

Gjermund

Anonym sa...

Godt å se at bønder gjør noe fornuftig, og ikke bare melker kyr og går på jordet med ljåen..

Fotball er bra, og i disse dager får man jo virkelig muligheten til å leve opp til standarden om tre om dagen!

Gleder meg virkelig til å være med på innvielsen deres på GF. Håper dere koser dere nå, og får slappa litt av.. Særdeles fortjent etter den fantastiske innsatsen dere har lagt ned i år. Uten å kanskje vite det selv, har dere blitt noen store forbilder for mange av oss "unge" på haugen..!!

Blir kjempespennende å følge med dere videre!! Og til høsten skal dere jo til England, og da er det jo virkelig muligheter til å så ekte fotball live...