mandag, juni 12, 2006

Ikke meg denne gangen!

Har møtt mange muntre mennesker etter denne flyselskap-tabben min, og er i grunnen litt redd for at jeg nå har blitt et forlystelsesobjekt i manges selskaper rundt omkring. Dette synes jeg jo selvsagt er helt forferdelig å tenke på, og jeg jobber for tiden veldig med å finne noe annet å vri fokus over på, slik at alle skal glemme min tabbe. I den forbindelse, vil jeg henge ut min kjære kone, hun skulle nemlig koke en tannbørste en dag...



Gjermund

4 kommentarer:

Reier sa...

Hadde hun tenkt å spise den?

Gjermund sa...

Reier;
Du vet, nå er det slutt på lån og stipend - snart er det misjonærlønn som gjelder. Men i mellomtida får'n greie seg som best man kan! En tannbørste er ikke å forakte i så måte.

Gjermund

Anonym sa...

Uansett årsak til tannbørstekok...
Litt lavmål å "henge ut" Kjersti for å minske fokus på deg å dine "tabber". Noen kameler(mange)må faktisk svelges (desverre).
Betrakt det som lærdom og løs opp lattermusklene; dette var da ingen generaltabbe. Apropo tidligere inlegg, vi trenger "klovnene" i samfunnet også. E synes du e' gulle go e. En gledesspreder, på go' måten altså!!!

Anonym sa...

P.S! Det handle om å "by på se' sjøl". Der e du en 1'er. Så vær snill å fortsett me d! D.S!