torsdag, mai 31, 2007

12 delt på 2 er rundt regna juni

Bare en lite tanke som slo ned i meg i dag... Nå er det den siste dagen i år 2007's mai-måned. Noen andre som føler seg gamle? Som har glemt alt som har skjedd mellom nyttår og nå, og synes det har vært et eneste langt kvarter? Lurer på om det er sånn at tida går enda fortere når jeg blir enda gamlere?
Nå for tiden har jeg slått meg til ro med at jeg i det minste rekker og telle tolvdeler, siden blir det kanskje tolv deler i hver tellbare enhet. Hvem vet. Nå er det snart sånn igjen:



Gjermund

4 kommentarer:

Andreas sa...

Tiden har gått fort ja!

Anonym sa...

Hei... sånne opplysninger er bare til å bli "blytung" av! Foreløpig har det bare vært grønn årstid med hvit temperatur!!! Venter på sommer`n enda

Anonym sa...

Vet ikke hvor lang tid du trenger jeg Gjermund, men d hadde kanskje vært lurt å snakka litt med kona for "å få" noen timers kjøring på traktor eller tid til annet "kararbeid". Skal si du filosoferer gitt. Noe i overkant kanskje, he he he...
Teller fortsatt fam'en seks pers. eller??? Venter på trivelige nyheter snart ja :o)

Anonym sa...

hei du! vet ikke om den filosi-lesinga har gjort deg godt eller ei. du er jo blitt enda mer filosoferende enn før ;) går stadig vekk inne på denne bloggen for å se om det har skjedd noe på barnefronten. venter spent på hava som skjer. hils familien, da. klem