søndag, november 18, 2007

Noen bilder

Kjersti har lovet at jeg skal legge ut noen bilder her, så da får jeg vel være lydig da...



Her er et bilde av Sigrid som har begynt å spise grøt. Som dere ser, er hun en bestemt lita frøken som vet å ta skjea i egne hender...



Ho har også lett for å finne seg nye venner, den yngste i den mongolske Kvam-klanen...



Til og med da lærer'n vår ville demonstrere hvordan man reiver en baby, syntes hun at hun hadde det helt fint.



Søt, sant?



De er ikke så borte de andre heller da. Må vel bare si, sånn helt objektivt sett, at jeg ikke har sett finere unger noe annet sted... Så får det bli opp til leserne å tro at de har like fine unger...

Gjermund

8 kommentarer:

Anonym sa...

Dere har flotte barn, Kjersti og Gjermund! Selv er jeg veldig godt fornøyd med vårt resultat også :) (Selv om han holder på å gjøre meg døv på ene øret akkurat nå... Men men..)

Anonym sa...

JA, du har helt rett Gjermund. Det finnes ikke søtere barn enn barnebarna våre......Før syntes jeg barna våre var de peneste og nå barnebarna.... Jeg er ei RIK og STOLT bestemor som gjerne viser fram bilder og blogg av 5 søte i MOngolia og ei søt i Melhus. Ta meg hvem som vil....jeg står ved det jeg sier. GODKLEM til alle 5(7).SÅ GLAD i dåkk!!!

Anonym sa...

Ja, dere har flotte unger. Dere burde produsere flere! Det må være en bra avlskombinasjon.... Vi driver med avlsplan og innseminering her. På kuene da... Garita og Narita er innseminert, men vi venter på Larita ennå. Du har vell noen tips på navn på avkom du, Gjermund, som er så oppfinsom på det feltet... Vi synes vi har flotte unger vi også, de flotteste selvfølgelig;-)

Sonja sa...

Kan ikke si annet enn at jeg er stolt av å være tanta! Det er bare ikke alltid like greit at dere er helt langt der borte i Mongolia...! Jeg er kjempeglad i dere:) Masse klemmer fra meg...

Anonym sa...

Hei,trivele å sjå bilda tå ongan ja,sjer at dem veks og forandre sæ.Æ e gammeltante t 9 godonga foreløbig.Ha en god dag!Her e d kløvskjærerkurs oppi kufjøset idag.

Anonym sa...

SKYND deg og tipse "anonym" om navn på avkom! Der manglet det visst fantasi :)
Helt enig i at dere har FLOTTE barn, jeg har jo hatt alle mine som små jeg også, blant annet deg vet du...Du var skjønn, ble tatt for å være den skjønneste jenta "hun" hadde sett..(Du var riktignok i full regnhabitt:) )
Det er veldig artig å se bilder av barna. Utrolig hvor fort tida går når vi ser Sigrid, trist at hun blir stor før vi får kose med henne. OG de andre!!!! SAVNER dere alle, klem fra meg

Anonym sa...

Men du Gjermund, du har jo ikke sett Johanna enda da!!!! Men de er slettes ikke verst barna dine heller da! Men... Hehe!

SiljeB sa...

ja dem e veldig skjønn!!syns sikkert mine unga e skjønnest hvis den tid kjæm:)men dem skjer herlig ut!!Sigrid har blitt stor sea æ holdt ho!!savne mongolia æ ja..