onsdag, august 16, 2006

Onsdag

I dag har jeg hatt tester hele da'n. Ikke saa ille det, naar det gaar bra. For i dag gikk det ganske saa bra egentlig. Tydelig at disse ukene i England har virka!
Kjersti og jeg har skilt lag paa ettermiddagstid - naar det gjelder skolen altsaa, ikke saann forholdsmessig! Saa naa er jeg i en klasse hvor vi stadig vekk tar en masse forskjellige proever, saerlig snakkeproevene er en utfordring! To minutter prating er som regel ingen utfordring, heller ikke paa engelsk. men naar det skal vaere BRA engelsk, da sliter jeg litt...
Heldigvis forstaar laerer'n litt norsk, saa dersom jeg ikke kommer paa det engelske ordet i en setning, "laerer" jeg ham et og annet ord paa norsk i stedet... Bare av min godhet!
Naa har baade Torstein og Jonny forlatt oss her i Brighton. Litt vemodig aa tenke paa at det kommer til aa vaere mye mer om og men for dem aa komme paa besoek til oss (og omvendt) fremover - haaper dere tar dere bryet gutter!
Ellers er sjoen fortsatt morsomt naar den boelger seg, jo stoerre boelger, jo bedre - til omtrent 1,5 meters hoeyde. Blir de stoerre, blir det vanskelig aa komme i land... (Min egen erfaring...)
By the way - haaper ikke vanntemperaturen synker under 17 grader, det er paa grensen til at det kan kalles behagelig da tror jeg.
Hadde en interesant samtale med en koselig mann fra Libya i dag, kanskje blir det anledning til aa snakke mer i morgo?

Enn saa lenge; Enjoy your life, seek Jesus!

Gjermund

Ingen kommentarer: