fredag, juni 16, 2006

Fotball VM

Jeg tror nesten ikke en eneste av de bloggerne jeg vet om ikke har nevnt fotball VM på sine blogger. Kanskje uten Silje...? Derfor antar jeg at fotball VM er noe viktig?!? Er det ikke i Tyskland de har samla seg de der som springer rundt i en innhegning med tilskuere rundt? Skjønner at Cæsar satsa på sirkus, når jeg registrerer interessen folk har for dette styret...
Men, for ikke helt å virke bare bakstreversk og gammeldags, så må jo også jeg nevne dette mesterskapet på min blogg så klart, så derfor: De gule vant i går. Han keeper'n som tapte, han gråt. Nå vet dere det.

Gjermund

1 kommentar:

Anonym sa...

hei du! har nok ikke nevnt noe om vw på bloggen, men det betyr ikke at jeg ikke ser på det :) hei sverige i kveld! (tror jeg. har en tendens til å skifte i løpet av kampen til det laget som ligger under!?!)