onsdag, juni 03, 2009

Eksamen

Vi driver begge med en 2 ukers hjemme-eksamen. Vi studerer tverrkulturell kommunikasjon ved Medieskolen Gimlekollen. Jeg synes det har vært veldig nyttig og meningsfullt å ta dette studiet i vår. Gjennom lesing av pensumlitteratur synes jeg at mye har falt på plass av det vi opplevde ute. Det blir likevel godt å bli ferdig nå; trenger visst å konsentrere meg om husarbeid snart!

1. juni ble Sigrid 2 år! Viser et bilde av bondejenta:Sigrid 6.1. 2 nastai bolson!

Kjersti

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med dagen som var, kjære søte Sigrid :-)!!! Og lykke til med hjemmeeksamen! GID. Klem Ragnhild

Sonja sa...

Du er så nydelig Sigrid! Gleder meg til å gi deg en klem! Og hils foreldra dine og si lykke til videre med eksamen! Nå har jeg kommet i gang også:)

Anonym sa...

Gratulerer med gårsdagen, Sigridmor! Du er så skjønn:)
Lykke til med eksamen, Kjersti og Gjermund! Jeg går og venter i spenning om jeg kommer opp på tirsdag! Håper jeg slipper! Jaja..Vi sees snart:) Jeg gleder meg! Stor klem fra Lina

Anonym sa...

Lykke te med eksamena ja! Og så store Sigrid he blitt! Syge greie! =) Helsing Helge