mandag, januar 23, 2006

En velsignet dag!

I dag har vi hatt en fantastisk dag. Første skoledag med litt orden (for min del) etter jul. Jeg har jo litt tungt for å komme i gang, så de to dagene før kurset i Hurdal kan jeg ikke si jeg fikk noen særlig struktur på. Men i dag gikk det greit.
Etter skoletid var jeg med Ragnhild og Ola ut, og vi lekte masse i snøen. Dere vet vel det at å få unger, det er den beste unnskyldningen for å ta vare på gutten og det barnslige i seg? (for oss mannfolk altså - damene blir bare enda mer bekymra og hønemorete enn før...) Vi lagde en (etter barnas bedømmelse) skikkelig snøhule og et par akebakker, den ene med hopp. Gjett hvem som fikk tittelen "verdens beste pappa? Jo - det var meg det! Og sånt blir det en god dag av!

Etterpå har jeg vært sjelvende komitemedlem i komiteen som har ansvaret for møteuka i misjonssalen til uka. Fikk spørsmål om å være med i den i går kveld, og da forsto jeg vel mer eller mindre at det ikke var tid til å si nei... Det blir helt sikkert bra! Og så forventer jeg selvfølgelig at ALLE møter på ALLE møtene - ikke sant? Her er det ikke slingringsmonn! Vi sees!

Gjermund

Ingen kommentarer: