lørdag, januar 28, 2006

Smått og stort

De siste dagene har jeg vært med på mye rart. Torsdag var det gatemøte i Oslo med påfølgende bibelgruppetreff på Rio. Må si jeg lot meg imponere over mange av de som deltok på de gatemøtene!
Så har jeg mottatt flere tilbakemeldinger fra noen av dere som er inne og peiler olja på disse sidene av og til - det er veldig morsomt. I dag har vi vært "hjemme" i Hokksund, hos Mamma og Pappa. Sier og skriver "hjemme" selv om jeg aldri har bodd der, litt tankevekkende i grunnen.
Jeg har også deltatt i planleggingsfasen av en møteuke som skal være i Misjonssalen fra tirsdag neste uke, og i den forbindelsen har jeg hatt gleden av å treffe en del nye mennesker - trivelige alle sammen - samt å bli kjent med noen nye navn som jeg sikkert får ansikter til etterhvert.
I Morgen skal vi "presenteres" i Misjonssalen. Misjonærkandidatene Fam. Kvam, den mest prektige enheten Sambandet til nå har planlagt å sende ut - gjennom tidene (det var i norsktimene på ungdomsskolen vi lærte å bruke det fantastiske virkemiddelet "ironi").

Og til slutt: Vi har veid den minste gutten vår, Sondre. Han er veiet og funnet alt annet enn lett - 9,5 kg! Et halvt år foran skjema!

Ingen kommentarer: