fredag, februar 24, 2006

En liten rettelse

Det er ikke så greit å skrive noe uten at det kan bli litt feil. Jeg ser at det i mitt siste innlegg her på bloggen kan se ut som om jeg ikke vil ha noe med nordmenn å gjøre når vi engang kommer til Mongolia. Dette handler om undertegnedes evne, eller mangel på sådann, til å uttrykke seg - det foreligger ingen fare for at vi ikke kommer til å være sinnsykt glad for enhver nordmann i Mongolia når vi til slutt har reist dit. Bare så det var skrevet, liksom. Men, vi er altså IKKE urbane. Dessverre i år, heldigvis for resten av livet (håper jeg). Så det så - det var det det hele handlet om.

Gjermund

3 kommentarer:

Elisabeth og Jostein Sæth sa...

Nordmenn eller ikke...
Gratulerer med gladmeldingen. Unner dere landlige omgivelser. I tilfellet familien Kvam er det vel ikke noen stor fornærmelse å sette betegnelsen "bønder i byen"...?!? :-)

Jostein

Anonym sa...

Kan være godt å komme seg ut på landet av og til, ja! Men husk at Oslo egentlig bare er en middels stor by, litt sånn landsby, egentlig.. Om dere reiser via noen Kinesiske byer en eller annen gang, rekner jeg med at du vil finne ut hva jeg mener! Men for all del.. Kom dere ut av Oslo!

Andreas sa...

Gratulerer så mye! Jeg tror dere kommer til å få det flott der ute!

Andreas.