onsdag, februar 13, 2008

Elefanter

Vi har ridd på elefanter. Det var litt moro først før det ble kjedelig - for pappa vel og merke. Ungene hadde det svært. Så når jeg leker at jeg er krokodille i svømmebassenget, er ikke Sondre redd lenger, for han er nemlig elefant!

Vi hadde med oss en aldri så liten elefantbaby (bare 7 måneder) på turen. Her fikk den faktisk melk!

Her ser dere oss alle sammen på elefantene. Vi måtte ha to. Den ene hadde som sagt fått seg en baby, den andre så ut til å vente en ganske snart...


Etter "beridningen" var det show hvor elefantene gjorde alt mulig rart. De spilte foball, løftet tømmerstokker, danset til musikk og malte(!) bilder. Og ungene "fikk lov" til å betale litt for å mate dem. Håvard syntes det var litt skummelt, men veldig moro.

Det hele ble avsluttet med "bambusflåte-rafting" ned tidenes stilleste elv. Kjersti prøvde å gi doningen litt ekstra fart... (Jeg fikk IKKE lov å legge ut dette bildet, så det måtte jeg jo bare. Synes ho er kul jeg!)

Gjermund

3 kommentarer:

Anonym sa...

Synes det ser ut som at dere har det bra jeg?!!
Det er bra!

Og Kjersti.. Det gikk bra det siste bildet der, altså.. :) Synes du er kul jeg :)

Anonym sa...

Trivelig å se at dere koser dere..
Tror nok jeg ville vært litt usikker i nærheten av den snabelen Håvard, ikke så godt åvite hva sånne kan finne på..? Ser ut som du koser deg du også Kjersti, ser skikkelig "fresk" ut!
GLAD i dere, godklem fra farmor

Anonym sa...

Hva blir det neste i hasjan no da Gjermund. Elefanter g krokodiller. Jeg koser meg når jeg ser at dere koser dere. Morsomt å se hvordan dere har det i Thailand. KOK