onsdag, juli 23, 2008

Litt problemer

Vi skulle saa gjerne ha skrevet litt om hvor bra vi har det her for tiden og hvor deilig og groent det er og saa videre. Vi tenkte liksom vi skulle fortelle litt om at vi koser oss med egen bil og muligheten (som vi benytter oss av) til aa reise til elva aa bade ogsaa, men saa er det saa daarlig internettforbindelse - eller helst er det vel datamaskinen vaar som "kvelder" - saa vi faar det ikke til. Dessverre. For vi hadde hatt masse bra og si. Naa faar dere heller sitte hjemme i Norge aa lure paa om vi har det bra eller ikke.

Gjermund

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Gratulerer med bil!Tenker hverdagen glir lettere nå. Lurer på om de må kjøpe egen bil på de andre feltene også, eller om dette bare gjelder oss her i Mongolia......?! Berit

Lina sa...

Hei!
Så kjedelig med dårlig internett!
Jeg håper iallefall dere har det bra! Jeg tenker på dere, og vil bare sende dere en god sommerklem fra tidligere Mongoliaettåring;)

Åshild Bekkevold sa...

Gratulerer med bil forresten! Jeg gleder meg til jeg får bil jeg... men det er nok desverre et par år til. Blitt fint og grønt ja. :) Det gleder meg. Kjipt med dårlig nettverk, vet hvordan det er - her hjemme har det ikke akkurat vært på topp i det siste... Jeg tenker på dere hele tiden, og savner tiden dere bodde her i landet, samtidig som jeg er glad for deres nye eventyr! Ha det fortsatt godt videre, jeg er utrolig glad i dere! :)