lørdag, april 07, 2007

Lite nytt

Her i gården går det stort sett i selvmedlidenhet. Kjersti har jo en etterhvert mer og mer tydelig grunn til sin selvmedlidenhet, jeg må av med sokken for å finne grunnen til min - og inntil nå har jeg vel strengt tatt ikke hatt noen spesiell grunn. Men nå har jeg altså det, og jeg bruker tiden til å forske på fenomenet med stor iver. Jeg har for eksempel nettopp lagt merke til et artig mønster som driver å brer seg - helt utenfor min kontroll. Er det ikke rart?


Ellers pleier jeg ikke å stille ut føttene mine på denne måten, men synes denne foten trengte en forevigelse, da det jo er fare for at den kan ha mistet sine sjatteringer før jeg kommer til Norge og får skrytt av dem der. Kjersti synes forøvrig det er helt unødvendig (og grusomt flaut - les morsomt for meg) å vise frem dette på bloggen. "Tenk om noen synes du er en pingle," sier ho. Ja, tenk om det!

Gjermund

4 kommentarer:

Anonym sa...

Den va kul da Gjermund! Skjønne godt du vil skryt tå den e =)

Anonym sa...

Heia Mongolia!
Dyrk du dette med fot og smerte kontra selvmedlidenhet... Mange ganger kan d faktisk være nyttig og være selvmedlidende for å komme lenger i egen selvutvikling ;o)
Men bare sånn helt apropo...
Hvordan feirer norske misjonærer påske i et land som Mongolia, der "hedenskapen" er så bredt utbredd? Ut fra påskebudskapet så har du kanskje ikke så mye å klage over i forhold til Jesus... ;o)
Tenk deg, tornekrone på hode osv... høres vondt ut...
Et råd jeg lærte hjemmeifra... det finnes faktisk dem som har/har hatt d værre (helper faktisk for egen del). Nei da, d er faktisk LOV å si fra når man har d vondt. Take care, så treffest vi ganske snart. Ska bi trivele og e glæ me stort :o))) Klæmma O.V.

Anonym sa...

Du får nok ta det med ro med denne der ei stund, så får vi bare håpe det er noe som leges uten inngrep. Sikkert godt å kunne få på sko før reisa :) GOD bedring,og ikke vær redd for å være "pyse", du ER ikke det! NÅ må du roe ned, og ta hensyn til benet, kanskje du da kan slippe og ta hensyn til det siden...

Anonym sa...

Hei!=)
Ja, det der så ikke mye godt ut Gjermund..! Men, ta det med ro.. det går over! Det har jo jeg erfart...en gang.. eller to... (flau)
Gleder meg såå mye til dere kommer hjem til oss i norge..! Kan dere si gratulerer med dagen som var til håvard? Takk=P
Hehe, Glad i dere alle sammen!
Klem fra Kirsten!..