søndag, september 09, 2007

På tur til Afrika

Vi har vært på tur igjen. Og turens mål ble raskt gitt navnet "Afrika" på grunn av sine store sandbakker og lave, kule trær. Snart kommer onkel Torstein på besøk, og ungene gleder seg veldig til å invitere ham til Afrika. "Da skjønner'n sikkert ingenting!" Spesielt sanda innbød til lek og moro...


Hoppekonkurranse er moro!


Mens noen nøyer seg med å ake i sanda - "Hva maser du for Pappa? Hva har man vel bukselommer til, om ikke for å fylle dem med sand?"


Eldstejenta er spretten som ei geit. Trives tror jeg.


Noe både unger og pappa liker godt, er kryssing av elver...


Og for en saueelsker er da vel dette et vakkert syn? Om man ser bort fra halen, vel og merke...

Skal forøvrig hilse fra kona og si at vi er veldig takknemlige for alle kommentarer på blogginnlegg. De leses møysommelig og grundig og kommenteres oss i mellom med stor entusiasme. Vi har dog valgt å være tilbakeholdne med å kommentere kommentarer, og i stedet forsøke å legge ut nye innlegg så ofte som mulig.

Gjermund

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja. dette så jo riktig "Afrisk" ut! Flott at dere legger ut så mange bilder fra dagliglivet. Det er herlig å se barna boltre seg. Så godt å vite at de trives, og finner seg så godt til rette i alt det ukjente. Selv liker jeg ikke sand i skoa; langt mindre i lomma, eller øre-nese-hals for den saks skyld. Tror Torstein gleder seg til helga; skulle ønske det var meg! Er glad i dere alle sammen. Gud velsigne dere!

Anonym sa...

Heisann! Kule bilder! Hils Kjersi så mye fra meg.Vi har det bra i Massy, selv om full skoledag er litt slitsomt fortiden. I morgen skal vi på sykehuset for kontroll/innskrivelse. Er veldig spent.. Hvis du har overskudd til det, husk gjerne på oss i bønn fremover (særlig det som har med baby og fødsel å gjøre)

På forhånd takk, vi tenker på dere og ber for dere også :)

Anonym sa...

Afrika er ikke å forakte.. Kan anbefales!

Anonym sa...

Jeg leser nok de aller fleste innlegg her men jeg er ikke så flink til å legge igjen et pip da. Men siden dere viser tegn til å like det så får jeg rable ned noe. Må si meg enig med farfar at det er veldig gøy med bilder av barna (og dere også -for alle del, men dere forandrer dere ikke så fort:) ) Ellers så savner jeg å få se på et bilde av Sigrid snart. Hun er vel den som forandrer seg mest om dagen?
Ha en fin-fin dag! Klem fra Erstad

Andreas sa...

Dere er flinke til å holde bloggen oppdatert. Vi bad for dere på bønnemøtet i dag. Håper alt står bra til. :)

Andreas.

Anonym sa...

Også på Sørlandet leses bloggen med stor interesse!Det er så flott å få følge dere på denne måten!Gud bevare,styrke og glede dere.Klem fra Hilde