mandag, september 03, 2007

Tatt på fersken!

Jeg vil advare sarte sjeler med det samme - reportasjen under inneholder sterke bilder uten sladd. Vær vennlige å ikke lese dersom dere vil beholde et romantisk bilde av enheten Kvam.

I det siste har det vært en kar som har luska rundt hasja'n vår og villet inn. Jeg har gjort mitt beste for å stenge ham ute, og trodde i grunnen jeg var trygg for ham. Men da jeg våknet i dag og gikk ut for å åpne for Baatar, tok jeg ham på fersken.


Det er bare å vente på resultatet. Jeg ønsker meg en hund til ja -men en stor og sterk en, ikke en liten stygg puddel! Ho kunne jo i hvertfall valgt en liten en som hadde rukket ned på bakken med bena da, og ikke en som var så liten at beina han og dinglet da de ... styret på som verst. Jeg vil bare advare alle som eventuellt begynner å glede seg til det kommer valper; Det kommer nok ikke valper. Det kommer til å være sprengkaldt når de kommer vet dere...

Kjersti står her og presser meg til å fortelle at man får et "annet syn på" dyr her i Mongolia. Skjønner ikke hva hun mener.

Gjermund

1 kommentar:

Anonym sa...

Hm. Jeg skjønner at tv-tilbudet er så som så i Darhan ;)